Kampagnens målsætning og resultat
Målet med kampagnen var at øge kendskabet til udvalgte Whiskas-varianter, vise bredden i Mars sortiment af kattemad og i kombination med uddeling af smagsprøver at øge salget. Kampagnen blev meget positivt modtaget af katteejerne i alle tre lande. En del kunder valgte at købe produkterne allerede ved første møde med vores dygtige promotere, mens endnu flere kom tilbage og købte godt ind af de samplede varianter efter, at deres kat havde spist hele smagsprøven. Takket være kampagnen er der nu endnu flere katte, der kan nyde godt af Whiskas Perfect Fit.
Sampling i hele Norden
Mars og Promoters har samarbejdet i mange år. “Vi har valgt Promoters, fordi de kan køre nordiske kampagner, og fordi de allerede i forløbet, hvor vi udvikler kampagnerne, leverer en fremragende service. Promoters viser et stort engagement igennem hele kampagneforløbet, fra start til slut, hvilket gør, at vi får mest muligt ud af vores kampagner” udtaler Annika Berg Nobeus, som er Trade marketing manager hos Mars.
VIL DU VIDE MERE? KONTAKT: Key Account Manager, Morten Dueholmen, tlf. 60 39 89 05 eller morten@promoters.dk.