Hvis du ikke har lagt mærke til vores promotere i Louis Nielsen-grønne jakker i det danske gadebillede i 2017, så har du måske brug for en synstest! Og en gratis synstest var netop, hvad Louis Nielsen tilbød de mange forbrugere, som vores promotere inviterede ind i butikkerne i løbet af året.
I 2017 har Promoters stået for en række succesfulde markedsføringskampagner for den danske kæde Louis Nielsen, der er en del af den internationale virksomhed Specsavers. Louis Nielsen-kæden dækker hele landet med optikerforretninger, der tilbyder briller, kontaktlinser og synstest til konkurrencedygtige priser uden at gå på kompromis med kvaliteten.
Promoters har været ude på gå-gader og i storcentre for at møde forbrugerne, mens de er på indkøb, og tale med dem omkring deres syn og valg af briller og linser. Louis Nielsens mål er at blive danskernes foretrukne optiker, og det er derfor Promoters opgave at udbrede kendskabet til Louis Nielsen blandt de danske forbrugere.
Promoters har i 2017 eksekveret en lang række landsdækkende kampagner, hvor vi har bemandet alle 75 butikker i løbet af en uge. Promoterne var på gaden for at dele goodiebags, vouchers og bolcher ud – og ikke mindst for at gå i dialog med forbrugerne omkring deres syn. Promoterne spurgte eksempelvis ind til, hvornår forbrugeren sidst havde fået tjekket sit syn og oplyste samtidig om, at det var muligt at få foretaget en gratis synstest hos Louis Nielsen. Forbrugerne var positive omkring kampagnen, og fulgte gerne med promoteren hen i butikken, hvor Louis Nielsens personale stod klar til at udføre synstest og vejlede kunderne videre i processen.
Det er vigtigt, at promoteren kan indlede en hyggelig samtale med forbrugerne og ikke give op og miste modet, hvis der kommer et par afslag i ny og næ. Vi rekrutterede derfor promotere med stor karisma og udstråling til denne opgave, da promoteren skal have gennemslagskraft. Alle de rekrutterede promotere blev certificeret ud fra Louis Nielsens ønsker, så de kunne tale med forbrugerne om Louis Nielsens ydelser, produkter og priser.
I løbet af året har de enkelte Louis Nielsen-butikker booket selvstændige kampagner, for eksempelvis at få promoveret en butiksflytning eller genåbning. I den anledning hopper en promoter gerne i den opsigtsvækkende og sjove SuperLouis-dragt, der er Louis Nielsens maskot. SuperLouis vækker smil hos både børn og voksne og tiltrækker sig opmærksomhed, og mange forbrugere stopper gerne op og sludrer med SuperLouis’ hjælper – en promoter i den grønne jakke, der kan fortælle om anledningen til SuperLouis’ besøg i byen.
Promoters har ligeledes været rundt i landet med et større Louis Nielsen-setup, hvor vi har opstillet grønne pavillioner og rullet den grønne løber ud. I pavillionen kan forbrugerne få udført en gratis synstest med det samme. I samarbejde med Louis Nielsen udviklede Promoters et koncept, hvor kunderne kunne prøve kræfter med at kaste en basketball i et net, der var sat op på en SuperLouis-papfigur, mens de ventede på en synstest. Den festlige opstilling tiltrækker sig altid opmærksomhed og skaber god stemning og energi omkring Louis Nielsen.
VIL DU VIDE MERE? KONTAKT: Maja Fabricius Fogel, tlf. 22 20 89 14 eller maja@promoters.dk.
© 2024 Promoters – Designet af Aveo web&marketing