John West lancerer nye produkter med Promoters i front

John West udvider produktporteføljen med 3 nye smagsvarianter, der omfavner både klima og convenience.
LÆS MERE

De fleste forbrugere er allerede stødt på den engelske og mere end 150 årige virksomhed, John West. Henover sommeren lancerede virksomheden yderligere tre nye smagsvarianter og det var et professionelt Promoters-team, der introducerede forbrugerne til de nye John West-Infusions tun-varianter.

Hovedmålgruppen var den 16-36 årige-forbruger, et segment som er særligt optaget af klima og miljø. Det var derfor, udover selve smagsprøven, særligt vigtigt for vores promotere at videreformidle virksomhedens klare CSR-profil. John West har nemlig som mål, at 75% af deres fisk skal være bæredygtigt fanget inden år 2020. Enten ved at fisken er MSC-certificeret, eller ved at fisken kommer fra et FiskeriforbedringsProjekt (FIP) på vej mod MSC- certificering. Målet er i 2017 nået for Danmark. Faktisk er John West i Danmark tæt på at opnå 100% bæredygtighed i samarbejde med WWF.

Dialogen var derfor særlig vigtig i mødet med forbrugeren. Derudover imødekommer de tre nye produkter den stigende efterspørgsel efter convenience-produkter, idet produkterne kan indgå uden tilberedning i bl.a. pasta og salat. Vores promotere var derfor væbnet med et væld af salgsargumenter i mødet med de mange forbrugere.

 

VIL DU VIDE MERE? KONTAKT:  Key Account Manager, Maja Fabricius Fogel, tlf. 22 20 89 14 eller maja@promoters.dk.