Dét leverer vi
Når man arbejder med mennesker, er der altid et element af usikkerhed i forbindelse med mødestabiliteten. Sådan er det for alle. Forskellen mellem en høj og en lav leverancesikkerhed ligger i, hvor proaktiv, man er. Der er rigtig mange ting at tage højde for, og det er ikke nok at tænke en uge frem – tværtimod skal der ofte tænkes et halvt år eller længere frem i forbindelse med større kampagner, der kan falde sammen med eksamensperioder, festivaler, koncerter eller helligdage. Vores erfaring gør os i stand til at vurdere i god tid, hvor meget vi skal opjustere antallet af promotere, så vi ikke står i den situation, at vi ikke har nok dygtige folk til store opgaver.
Det betyder alt for os at have en meget høj leverancesikkerhed, og netop derfor hedder vores Brand Promise; Vi leverer – Hver gang! Vi arbejder dagligt med forskellige elementer, som skal sikre, at vi er bedst muligt forberedt og kan løse udfordringer, inden de skaber problemer. Det gør vi for at skåne vores kunder for bekymringer og levere den efterhånden velkendte bekymringsfrie eksekvering.
Fire elementer som virker
Opkald til alle promotere, inden de skal på opgave.
Tjek op af alle lokationer, så vi sikrer, at alt materialet er ankommet, og at det hele er klar.
Standby-lister med promotere, der gerne vil arbejde, hvis der skulle komme et afbud på dagen.
Weekend- og aftenbemanding, så der altid er nogen på kontoret, når vi har promotere på opgaver.
De fire tiltag herover tager udgangspunkt i forskellige dele af eksekveringsprocessen. Opkaldene gør, at vi altid taler med alle promotere, inden de skal ud på opgave for at sikre, at de har 100 procent styr på de produkter, de skal ud med, og at de har forberedt relevante spørgsmål og salgsafslutninger. Derudover giver det promoterne mulighed for at stille spørgsmål, hvis der er noget, de er i tvivl om. I forhold til vores locations, tjekker vi altid op, så de ved, at vi kommer. Med opkaldet sikrer vi også, at alle materialer til opgaven er blevet leveret til den pågældende butik – og skulle det mod forventning ikke være tilfældet, kan vi nå at sende en hastelevering fra vores lager.
Vores standby-lister gør det muligt at genbesætte en opgave med meget kort varsel, hvis der skulle komme et afbud på dagen. Sidst men ikke mindst bemander vi kontoret både aftener og weekend, så det altid er muligt at komme i kontakt med projektafdelingen, når vi har promotere ude på opgave.
Samtidig er vores logistikproces med til at sikre leverancesikkerheden. Vores selvudviklede demostand, Flycasen, sendes direkte til lokationen for demoaktiviteten i aflåst tilstand og med al materiale til at udføre aktiviteten indeni. Dermed undgår vi, at materialerne bliver væk på for eksempels et butikslager, eller at materialer ikke når frem selv hvis den oprindelige promoter bliver syg.
Sådan lyder vores Brand Promise, fordi vi hver dag arbejder for at opretholde en leverancesikkerhed på 99.5% og levere et produkt af allerhøjeste kvalitet. For at kunne opretholde vores leverancesikkerhed har vi udarbejdet en række processer og elementer, der ligeledes er medvirkende til, at vi kan forudse problemerne og løse dem, inden de opstår.
Vi lægger stor vægt på at uddanne vores promotere, så vi kan levere mere end bare smagsprøver, men brandambassadører, der kommunikerer vores kunders budskaber og skaber salg. Derfor gør vi en dyd i at oplære og briefe alle vores promotere inden hver kampagne. Promoterne bliver løbende uddannet i de forskellige brands og produkter via vores online platform, Frontliners.
Vi tilbyder vores kunder en særlig høj kvalitet og sikkerhed ved at ringe alle promotere op inden hver eneste opgave, så vi sikrer, at de er velforberedte til opgaven, og har den nødvendige viden omkring det produkt og brand, de skal repræsentere. Vi ringer ligeledes til alle lokationer, inden en opgave, for at sikre at materialet er ankommet, og at butikken er klar til den forestående aktivitet.
Når man arbejder med mennesker, kan der altid opstå problemer. Det er en præmis, vi arbejder ud fra, og derfor har vi altid weekend- og aftenbemanding, når vi har promotere på opgave. Gennem mange års erfaring er vi blevet mestre i at være handlekraftige og løsningsorienterede og handler altid i kundens bedste interesse, når en udfordring skal løses. Derudover har vi altid standbylister, så en ny promoter kan træde til, i tilfælde af sygdom. Vores egen demostand bidrager ligeledes til opretholdelsen af en høj leverancesikkerhed og en succesfuld eksekvering.
Vi er detaljeorienterede, så du kan slappe af og nyde en bekymringsfri eksekveringsproces. Derfor er vi altid grundige hele vejen gennem vores fastlagte arbejdsgange og følger processerne nøje. Vi ved, at succes ligger i detaljen, og derfor overlader vi intet til tilfældighederne.
Vi er transparente hele vejen igennem. Vi laver derfor udspecificerede tilbud, så du som kunde ikke er i tvivl om, hvad tilbuddet indeholder, samt hvad de forskellige delelementer koster. Ligeledes gennemtænker vi enhver kampagne fra start til slut, så der er styr på detaljen – hele vejen.
Evalueringsspørgsmål koordineres nøje med dig som kunde. Således sikrer vi, at du får det rette indblik i kampagnen og får svar på lige dét, du har behov for. Det er vigtigt for os, at du får det maksimale udbytte af din kampagne og kan få lige de resultater, du har brug for. Det skaber værdi for dig og for os.
Som kunde hos Promoters bliver vores promotere dine brandambassadører. Det er derfor meget vigtigt for os at kommunikere de rette budskaber, fange den rette målgruppe og sende de rette signaler. Derfor udvælger vi nøje de rette profiler til at repræsentere dit brand helt fra rekrutteringsprocessen til selve eksekveringen.
Dét betyder, at vi sætter vores kunders behov først og lytter for at finde frem til den bedste løsning på den aktuelle udfordring.
Vi har siden 2000 specialiseret os i in-store markedsføring i form af både demoer og samplings, og det er vores ambition at være de absolut bedste. Vi brænder for det vi laver og arbejder hver dag for at udleve vores værdier og hele tiden blive bedre, så vi kan levere den højeste kvalitet på markedet – hver gang!
Vi ser det som vores fornemmeste opgave at gøre det nemt for dig som vores kunde. Vores faste processer betyder, at vi kan levere bekymringsfri eksekvering af kampagner af højeste kvalitet.
Som kunde hos Promoters kan du tydeligt følge med i resultaterne af din kampagne. Vi sørger for, at dit produkt er top of mind hos din målgruppe. Med velforberedte og kompetente promotere giver vi sammen forbrugeren en oplevelse, der forplanter sig i hukommelsen og skaber en stærk relation til dit brand. Resultaterne er synlige og lettilgængelige for vores kunder på vores digitale platform Optisquare, hvor du som kunde til enhver tid kan logge ind og følge med i processen.
En veleksekveret kampagne kan øge dit salg. Det gælder både salg på selve demodagen,men også salg på længere sigt til nye forbrugere, som gennem mødet med vores promoter, har fået øjnene op for dit produkt. Et betydningsfuldt møde skaber Brand Value, og danner en tættere relation mellem forbrugeren og dit brand. Således kan en kampagne på længere sigt skabe gensalg af produktet og ikke mindst andre produkter i din portefølje.
Vi vil være en inspirerende samarbejdspartner for dig som vores kunde gennem nytænkning og kreativitet – og selvfølgelig vores mangeårige erfaring, så DU kan inspirere dine kunder.
Forbrugertendenser udvikler sig hele tiden. Derfor holder vi os opdaterede på den seneste viden indenfor vores felt. Vi vil være med, der hvor det sker og gå forrest med nye innovative tiltag. Verden udvikler sig hele tiden og dét vil vi være en del af.
Vi opdaterer løbende vores undervisningsmateriale og udvælger inspirerende undervisere, så vi ligeledes kan inspirere vores promotere til at yde deres bedste – hver gang! Sådan kan vi motivere vores promotere og sikre at vi altid har de dygtigste medarbejdere.
© 2025 Promoters – Designet af Aveo web&marketing