Oreo & TUC Snack Sammen Tour

Tusindvis af smagsprøver af de lækre Oreo Joyfills og TUC Baked Bites blev uddelt til snack-glade danskere landet over.
LÆS MERE

Da Mondelez for år tilbage skulle promovere verdens bedst sælgende kiks, Oreo, til de danske forbrugere, var det vores salgstrænede promotere, der mødte forbrugerne ude i butikkerne. Kampagnen blev dengang en kæmpe succes, og lige siden har danskerne i den grad taget den sort-hvide kiks til sig. Mondelez har derfor valgt at fortsætte samarbejdet med Promoters ved deres seneste kampagnelancering.

I juni har Promoters og Oreo & TUC bilen derfor været Danmark rundt. Med vores dygtige promotere ombord har vi forkælet forbrugere i hele landet med de nye, lækre Oreo Joyfills og TUC Baked Bites. Overskriften var ”Snack sammen”, som understøttede de delevenlige posestørrelser.

Fordi forbrugerne allerede kender både Oreo og TUC, er der ikke behov for en længere dialog med forbrugeren om de to brands. Forbrugerne skal primært gøres opmærksom på de nye varianter og have mulighed for at smage en snack, når de passerer vores brandambassadører. Det skaber nemlig det bedste udgangspunkt for at de selv vil købe dem.

Det er derfor særligt vigtigt at opsætningen ved aktiviteten skaber genkendelse ved bl.a. tydeligt at vise de to brands. Et blå/gult folkevognsrugbrød brandet med Oreo og TUC blev i den forbindelse brugt som et kreativt og succesfuldt blikfang for promoveringen.

Formålet med promoveringen var bl.a. at så mange forbipasserende forbrugere som muligt fik mulighed for at smage de nye, lækre snacks. Dette lykkedes vores dygtige promotere særdeles godt, idet næsten 250 smagsprøver blev uddelt i timen.

 

VIL DU VIDE MERE? KONTAKT:  Key Account Manager, Morten Dueholmen, tlf. 60 39 89 05 eller morten@promoters.dk.