Senseo har hørt efter kaffeelskeres ”bønner”!

Senseo har nemlig netop lanceret den banebrydende Switch 3in1 kaffemaskine, der imødekommer forbrugere, der både er tilhængere af filterkaffe og kaffepuder. Det var Promoters’ dygtige brandambassadører, der sørgede for at forbrugerne fik det bedst mulige indblik i Senseos nye maskine og kaffe.
LÆS MERE

Danskerne drak i 2017 kaffe svarende til 4,3 milliarder kopper. Det svarer til, at hver dansker – fra spæd til gammel – drikker lidt over to kopper om dagen. Med andre ord, danskerne elsker kaffe!

I maj lancerede Senseo en ny smart kaffemaskine, Senseo Switch 3in1, den eneste kaffemaskine til både filterkaffe og kaffepuder. Vores dygtige promotere demonstrerede den nye maskine i en række supermarkeder for at introducere en bred vifte af danske kaffeelskere for den nye kaffemaskine.

Senseos kaffemaskiner er allerede både kendt og elsket verden rundt, mange danskere er derfor allerede velkendte med Senseos produkter. Formålet var derfor at endnu flere fik øjnene op for den nye Senseo Switch 3-in-1 og ikke mindst den velsmagende kaffe.

Senseo Switch er udstyret med en avanceret TripleBrew-funktion, der sikrer, at din kaffe brygges med det helt rigtige tryk, temperatur og vandmængde, som ligeledes sikkert og effektfuldt blev videreformidlet af vores salgstrænede promotere til en alsidig målgruppe.

 

VIL DU VIDE MERE? KONTAKT:  Key Account Manager, Morten Dueholmen, tlf. 60 39 89 05 eller morten@promoters.dk.