SÅDAN GØR VI

Finder
Vi finder de bedste brandambassadører, de bedste underleverandører og samarbejdspartnere. Vi udfordrer altid priserne og sætter en ære i at finde nye spændende produkter.

Strukturerer
Vi uddanner brandambassadørerne, pakker varer og materialer, sender det hele ud og sikrer, at alle brandambassadører med de rette kvalifikationer og alle elementer er på det rette sted på det rette tidspunkt.

Ideudvikler
Vi får de bedste kreative ideer, så vi kan finde den bedste måde at levere din markedsføring og budskaber til dine kunder.

Performer
Vi leverer in-store demonstrationer, tours, samplings, sælgere og merchere, der alt sammen sælger dine produkter, så du når dine salgsmål.
Cases
In-store
Med en veludført in-store-kampagne, kan du ikke bare mangedoble salget i kampagneugerne, men også vænne forbrugerne til at købe dit produkt i butikkerne.
In-store-events er en af de mest brugte kampagneformer, når det gælder om at øge salget i butikkerne. Årsagen til dette er naturligvis, at en veludført in-store-event kan mangedoble salget. Mange forbrugere har ikke besluttet på forhånd, hvilke produkter de skal købe, og de kan derfor hjælpes på vej med den rette rådgivning.
Det er svært at få en forbruger til at købe et produkt, som hun aldrig har prøvet før. Med in-store-sampling kan man sørge for, at den barriere bliver nedbrudt, når forbrugeren får lov til at smage/prøve et produkt. Det betyder, at in-store-sampling gør det svære førstegangskøb en hel del nemmere – i hvert fald hvis der står en dygtig promoter og taler med forbrugeren.
Promoterne kan demonstrere produktet
Nogle af vores større kunder anvender produkttræning ud over salgstræningen. Specielt når vi taler om produktdemonstrationer, giver det mening at tilføje dette element, hvor promoterne bliver trænet i det konkrete produkt inden aktiviteten.
På alle vores kampagner udsender vi manualer til vores promotere, inden de skal ud på opgave. Det gør, at de ved alt, hvad de har behov for. Derudover ringer vi altid til hver enkelt promoter inden en opgave for at sikre, at alt information er forstået korrekt, og at de har forberedt gode hv-spørgsmål og salgsafslutninger. Opkaldet giver også promoterne mulighed for at stille spørgsmål til både produkt og opgave.
Alt skal gå op i en højere enhed
For at få det maksimale udbytte ud af enhver aktivitet, skal alt gå op i en højere enhed, for der er rigtig mange faktorer, som spiller en rolle i forbindelse med salg. Det hjælper f.eks. ikke meget at have en dygtig sælger, hvis hun står et sted, hvor målgruppen ikke er tilstede. På samme måde hjælper det ikke noget at have en dygtig sælger på det rette sted, hvis der ikke er indkøbt den rette mængde produkter til at sælge af. Derfor anbefaler vi, at du tager en snak med en af vores dygtige key account managers, så du får den bedste rådgivning med på vejen.
VIL DU VIDE MERE? KONTAKT: Maja Fabricius Fogel, tlf. 22 20 89 14 eller maja@promoters.dk.